Sunday, January 31, 2010

sudah sudah la sayangg

hari nie menangis lagi , xtahu mcm mana nk ubt hati nie , asyik igt kat dia je . mkn pun xlalu baii . hari2 igt dia , dia sihat x , dia dh mkn x , dia comel lagi x , dia gemok lagi x ayam ? ahha if everyday igt dia lgsg xpernah bosan , but bila thu new fakta n auta dari membe2 dia , jadi penat pula . aishhh , org lain myb x rasa apa yg aku rasa sekarang , if aku blh putar balik masa , aku nk dia balik weyh , nk jaga dia mcm mana dia jaga aku dulu . bru 2 months break up , dia dh ada org lain . hati mana xpedih bila dpt thu , xpe sabar je raa .pdhl dh 1year 6months aku dgn dia dia blh buang aku mcm tu je . mcm aku nie apa , sampah ? siap blh suruh aku jgn cari dia lagi , jgn cll kak intan , jgn cll kecik , sedih weyh bila dpt thu mcm nie jadi nya , if aku thu at last mcm nie , sumpah aku xnk knl siapa pun kau , xnk pun kwn dgn kau , xnk pun ym or myspacing ngn kau dulu , aku xnk doh , aku xnk pun kau knl family aku , but now dh lmbt , wht for aku regret sekarang ? kau dh ada org lain , org yg sepuluh kali hoootttttttt dari aku , yg lagi cantik , yg lagi hebat , aku siapa je beb , kau buang aku jauh2 , mcm mana aku nk kejar kau balik yaa . kau blh pula suruh aku pergi cari guy lain , ahha sayang nya aku dh xde rasa pape dkt org lain , myb dgn cara kau flirt dgn org lain , kau blh lupakan aku , but aku ? xkn ? ahha sedih ;( sampai bila nk menangis lagi if kau sendiri dh buang aku jauh2 . sudah sudah la raaa .....


No comments:

Post a Comment